Artık dünyanın sonuna geldik sayılır. Kendini yok etmek türümüzün kaderinde var. Zaten çok kalabalığız. Korkunç derecede faydasız yaratıklarız. Hem aç gözlü hem müsrifiz ve gözden çıkarılabiliriz. Zenginler cesetlerimizden besleniyor. Hem dünyayı hem kendimizi zehirledik.
Biliyorum bu konuda konuşmak bile zaman kaybı.