Hepimiz bu dünya dediğimiz sert kabuk üzerinde birer misafir değil miyiz?
Biraz yaşayacak
Çokça sevecek
Biraz da sevilecektik
Ve sonra usulca çekip gidecektik.
Hepsi buydu…
Hayatımı hep yanlışlıkla üzerime geçirilmiş bir gömleği giymiş gibi yaşamıştım. Bu gömlek; ne tam olarak bana oturdu, ne de onu çıkarmaya cesaret edebildim…
Belki de hepimiz,
yanlış gömleklerle büyümüş çocuklardık…