Hepimiz bu dünya dediğimiz sert kabuk üzerinde birer misafir değil miyiz?
Biraz yaşayacak
Çokça sevecek
Biraz da sevilecektik
Ve sonra usulca çekip gidecektik.
Hepsi buydu…
Peki, insanların amacı neydi? Bir amaca sahip olamadıkları için mi birbirlerini incitiyorlardı? Bir insan hiçbir amacı olmadan sürekli sıradan aktivitelerle meşgul olup kimsenin duygularını kırmadan yaşayamaz mıydı?
... ve biz zihnimizde cevaplanmamış sorularla,
tahammülsüz bir sessizlikle,
bazen şiir gibi ince,
bazen de dünya gibi ağır,
eksilen hayallerin vücut bulmaya çalıştığı o yolun insanlarıydık.
Resul Köstekçi