Delisin deli gözlerinin karanlığında
Uğurluyorum ruhumun cenazesini
Rahat bir adam gibi gecenin ortasında
Uğrak yerlerde tanıyor gözlerim gözlerini
Karlı kış ne çabuk geldi geçti
Aralar dolmuyor, ne yapsan dolmuyor
Rüyalarıma bir serçe eşlik ediyor
Ah! gitmiyor, ne yapsan gitmiyor
Kuzgun karası saçlarını rüzgar kendinde savuruyor
Ulaşılmazın ulaşılmazı o beyaz ellerin
Şehadet şerbetimi ancak sesin kalp duvarlarımda yankılanırsa içerim
Ah, bi'çare! Elden gelmiyor ne yapsan gelmiyor
Hayat kısa ama geceler uzun
Gökyüzü bilmem kaç metre uzakta
Hayat kısa, geceler uzun
İtiraz etmek istiyorum, çılgınca haykırmak
Tekrar yaşamak o anı, durmadan geriye sarmak
Ayrılmak çok zor, bu gülüşleri sen hayra yor
Ben sana asla yalan söylemedim, tutulsun ki dilim
Ellerini ve o tertemiz yüreğini
Neredesin, inan çok özledim.
Biliyorum çok bedel ister uzanmak bir kalbe
Her ihanet affedilmez roller değişmediği sürece
Yükselmez gecenin ortasından masumluğun saadeti
Ve dudaklar kirli sözcüklere karşı kahramanlıklar yapar
Sen gibi, ben gibi, delicesine...