📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Dune serisine başladığımda ilk iki kitap su gibi akıp gitti fakat 3. Kitap ve sonrası için aynı şeyleri söyleyemeyeceğim. Son kitaplar gereksiz çok cümleyle ve olaylarla doluydu yazarın sayfa doldurması bariz belliydi. Felsefi sözlerin çoğu gereksiz anlamlar içeriyordu. Bence 2. Veya 3. Kitaptan sonra okunmasada bir şey kaybedilmez. MuadDib zamanları en güzel bölümlerdi...