Dune serisine başladığımda ilk iki kitap su gibi akıp gitti fakat 3. Kitap ve sonrası için aynı şeyleri söyleyemeyeceğim. Son kitaplar gereksiz çok cümleyle ve olaylarla doluydu yazarın sayfa doldurması bariz belliydi. Felsefi sözlerin çoğu gereksiz anlamlar içeriyordu. Bence 2. Veya 3. Kitaptan sonra okunmasada bir şey kaybedilmez. MuadDib zamanları en güzel bölümlerdi...
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Bilim kurgu severler için mükemmel bir tavsiye. Spoiler olmasın ama sonu mutlu bitiyor. Gerçi ne kadar spoiler olabilir ki filmini izlemeyen kalmamıştır. İlk Mars korsanı Mark Watney... Look ! A pair of boobs (.Y.)
Hayatımda okuduğum en sıkıcı ikinci kitap. Gerçekten bitmesi için kendimi zorlayarak okudum. Aşırı gereksiz olaylar, saçma kurgu ve kişiler. Boşa vakit kaybı diyemem ama aşırı sıkıcı olduğu kesin.