Yaşamın psikolojik yanlarının eleştirel bir dille kaleme alındığı her ne kadar aşikar olsa da kitabın dili, argonun dozu ve üslubu maalesef beklentilerimin karşılanmasına mani olduğunu belirtmek isterim. Zira okumaya başlamadan önceki kitaba olan övgü dolu sözler vesile olunca övgünün beklentisi ile okudum ancak kendimce zaman kaybı olduğunu düşünüyorum.