Okuduğum en güzel kitaplardan biri. Serdar abi yazdığı kitapta dahi insanın ruhuna, kalbine dokunmayı başarıyor. İnsanın benliğini bırakmasını ve diğer insanları sevmesi gerektiğini öyle güzel anlatmış ki...
Çabucak okuyup bitirilebilecek bir kitap fakat sindirerek okumanızı öneririm.
Başkasının hatasını diline dolamak ancak hiç hata yapmamış insanların hakkı olsa, birisinin hatasından bahsettiği an insan ilk hatasını yapmış ve o hakkını kaybetmiş olurdu.