Yaşarken başımızdan hiçbir şey geçmez.Dekorlar değişir,kişiler girer çıkar,hepsi bu.Başlangıçlar da yoktur.Günler anlamsızca birbirine eklenir durur;sonu gelmez,tekdüze bir ekleniştir bu…bir kadın,bir dost,bir kent,bir kerede terk edilemez.Sonra hepsi birbirine benzer zaten.