..Hayat bizimdir;ona istediğimiz şekli vereceğiz.Ve o şeklini alırken,kendi şarkısını yapacak.Fakat fikre,sanata hiç karışmayacağız!..O hayatın içinden fışkırır.Hele mazi ile bağlarımızı kesmek,garba kendimizi kapatmak!Asla! Ne zannediyorsunuz bizi? Biz şarkın en klasik zevkli milletiyiz.Her şey bizden bir devam istiyor.