Canı sıkılınca ya da uykusu gelmeye başlayınca
-Hocam bugün annem beni erken çağırdı da parka götürecek çabuk gel dedi diyen (halbuki ortada asla öyle bir durum yok, küçük olduğu için her şeyi ekleyebiliyor 😁) minik talebem gibi hissediyorum. Bir şey var kafamda, aslında kafamda sadece o düşünce, ama öyle kaptırıyorum ki, o çocuk gibi oluyorum. Bende artık inanıyorum. Ne garip..