Necip Fazılin tiyatro eseri
Güzel akıcı bir kitaptı. Necip fazilin tiyatro eserlerini çok beğeniyorum. Bu eserde yazar merhamet konusunu bizlere sindirtmeye çalışmış.
Bir yazar;
Vicdan içimizde Allah'ın sesidir der. Merhamet de bunun gibidir. İnsandaki merhametin şefkatin azlığı onu vicdandan yoksun duygusuz bir insan yapar. Kitaptaki karakterde en çok vicdanın sesinin susamayisini dinliyoruz. İnsani sürekli takip eden bir ses. Bu sese hakim olamayıp en sonunda merhamet deryasına yenilen bir insanın çatışması anlatılıyor. Kitaptaki karakterde olan insanların yaşamımızda olduğunu ancak onun gibi dönüş yapabilenlerin oldugunu düşünmüyorum. Allah insanı merhametten ayırmasın diyerek sözü bitiriyorum :)