Korkunç derecede kötü bir kitaptı.. serinin diğer kitapları mükemmeldi ama bu kitabı yazar yazmam için yazmış boş bir kitap dayanamadım ve ne yazık ki yarım bıraktım üzgünüm yazar
O kadar sıkıldım ki okurken rs girmeme ramak kala bitti allaha şükür üzgünüm ama beş puanlık bir kitap hatta daha da az olabilirdi ama beşten düşük puan vermeye de kıyamadım
İlk kez bir Kristin Hannah kitabını okurken çok sıkıldım. Gerçekten konu en başından itibaren beni o kadar sıktı ki ama yazarı da o kadar çok seviyorum ki okuyup bitirmek istedim fakat kitap bitene kadar bende bittim. Diğer kitapları gibi kalın olsun diye gereksizce uzatılmış sürekli birbirini tekrar eden ve sürekli olaylarda en başa dönmek zorunda kaldığımız bir kitaptı. Ama yine de Kristin okumaya devam edeceğim canım yazar
Klasik bir mafya wattpad kitabı gibiydi ama kadın karakterin güçlü ve kafadan kontak yapısı çok hoşuma gitti :D
Erkek karakterinde kıza karşı herhangi bir hakaretimsi şeyleri olmaması da güzeldi kısaca okunabilecek bir kitaptı seriyi full bitirmeyi planlıyorum
Kitap başta güzel başlayıp son 100 sayfada batırmasaydı iyiydi :/
Neden takıntılı sevgiyi normalleştirmeye çalışır ki bir yazar? Ayrıca kızımızın da bu durumu gayet hoş karşılaması ve kendisini sanki o da takıntılıymış gibi ikna etmesi ayrı bir garipti