Umut
Bu kitabın yeri benim için çok ayrı, çok kıymetli birinden hediye almıştım. Uyumadan önce mutlaka okuduğum bir kitaptı ve yeniden başlamaya karar verdim çünkü neden olmasın? :) defalarca okusanız da asla sıkmayacak bir kitap zaten.
İşaret
Merhabalar,
Bu seriyi daha önce gören olmuştur mutlaka. Çocukken okuduğum ve devamını bir türlü alamadığım, içimde kalan bir seriydi 🥹 ve tam set olarak artık kitaplığımda duruyor! Çocuk Berfin buna delirirdi kesinlikle.
Hakkını vermenin tam zamanı diye düşünüyorum.