Sabahattin Ali'nin eserlerini okumayı çok seviyorum. Olayları çok akıcı ve yalın bir dille anlatıyor. Toplumsal gerçekçi yazar insan ruhunu, yaşadıklarını, umudu, hüznü, yalnızlığı çok güzel bir şekilde bizlere aktarıyor. Yine bu en bilinen eserlerinden "Kürk Mantolu Madonna "da Raif Efendi ve Maria Puder adlı iki insanın hayatına odaklanıyoruz. Bir insanın yaşadıklarından sonra nasıl kabuğuna çekildiği, hissizlestiğini, aşkı, yaşama sevincini, duygu gelgitlerini çok güzel bir şekilde anlatmış. Ben çok beğendim. Kesinlikle okumanızı tavsiye ederim. Keyifli okumalar.