"Senin çocukluğunda
nasıl bir hayat yaşanıyordu?
Şimdiki hayata benziyor
muydu?
Durum bugünkünden daha mı iyiydi, yoksa
daha mı kötüydü?" diyecekti yaşlı adama.
"Doğuyorlar, sokaklarda büyüyorlar, on iki yaşında çalışmaya başlıyorlar,
güzelleşip cinsel isteklerinin uyandığı kısa bir gelişme çağının ardından yirmisinde evleniyorlar, otuzunda orta yaşlı insanlar olup çıkıyorlar, altmışına geldiklerinde de
ölüp gidiyorlardı."