"Düşünüyorum öyleyse varım" demişti Descartes. Günümüzde teknolojinin gelişmesi ile beraber düşünmeye ihtiyaç kaldı mı gerçekten? Düşünme yetimizi bir kenara bırakıp ekranla baş başa kaldık oysa ki. Hep görünür olma isteğinin bizi tutsak ettiği şu çağda Descartes olsaydı muhtemelen "Görünüyorum öyleyse varım" derdi.