belya

belya
@Belyaokan
"Geç kaldığım için üzgünüm," dedi Arın. "Artık tek başına boğulmayacaksın." Ve ben buna tüm kalbimle inandım.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
"İyi geceler." "Geceler seninle iyi Dolunay Surat."
SEDEF YANKI SARMAŞIK
"Neden benden başka kimse beni yaşatmak istemiyor?"