Güzel olan bir şeyi haddinden fazla güzelleştirmeye uğraştığınız zaman, güzelliği azalıyordu. İnsanlar için kullanılan "tatmin yoksunluğu getirir" deyimi de tam olarak bu durum içindi.
"Sadece aklın istikametinde hareket edersen insanlardan uzaklaşırsın. Duygularınla hareket edersen sürüklenirsin. Ruhunu açarsan ve dilediğin gibi yaşamazsan sıkışırsın. Nasıl bakarsan bak, insanlarla yaşamak zordur."