" Aşksız geçen bir ömür beyhude yaşanmıştır. Acaba ilahi aşk pesinde mi koşmalıyım mecazi mi, yoksa dünyevî mi, semavi mi yada cismani mi diye sorma! Ayrımlar ayrımları doğurur. Aşk'ın ise hiç bir sıfata ve tamlamaya ihtiyacı yoktur.
Başlı başına bir dünyadır aşk. Ya tam ortasındasındır, merkezinde yada dışındasındır, hasretinde."
📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Kaybetmek... Dünyanın en acı duygusu olsa gerek. O çok beklediğiniz başarılı olmak için gece gündüz varınızı yoğunuzu ortaya koyduğunuz sınavın sonunda kaybetmek, deli gibi aşık olduğunuz insana uzak hissettiğiniz bı anda kaybetmek,yıllarca onlarca anı biriktirdiğiniz bir arkadaşınızla bir gün ipler kopma noktasına gelmesi, onu kaybetmek... Kaybetmek insanı dibe batıran, boğan bir daha gelmeyeceğini, bir daha olmayacağını , bir daha kazanamayacağını anlatan korkunç bir duygu.
O yüzden insanlar en çok kaybetmekten korkar. Korktukca daha çok kaybeder,kaybettikce daha çok korkar.
Bu yüzden atar her adımını,o yüzden bilir hayattaki tüm insanların, sahip olduklarının değerini . Bazende asla bilmez, hayattakiler hep var olacak zanneder ve yanılır insan... Her zile bastığında annesi o kapıyı açacak , babası her pazar kahvaltıda gazete okuyacak sanır . Birtek gittiklerinde, o koca boşluk geriye kaldığında anlar insan . Kaybetmek dünyanın en ıstırap veren duygusudur...