Tulay

Tulay
@BenKaktus
Aşk,sevipte gidemeyeceğin sehir gibi, sen benim bütün cikmaz sokak yazılı sevda şehrimdin.
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Puan vermedi·136 syf.··
2024 4. kitabı
Namık kemalin ilk kitabını okudum ilk başlarda bi bulunduğu bölgeyi bir dostoyevskinin suç ve ceza kitabındaki gibi mermer aralarına kadar anlatımına benzetsemde buradaki okurların yorumuna tutundum kitabı bırakmamak için elimden... iyikide bırakmamışım diyorum kitap belli bi yerden sonra çok akıcı ve ne olacak merakı ile okudukça okutan bi tip tavsiye ederim Herkes öldü! Zaten hepimiz ölmeyecekmiyiz bir gün hayırlı ölümlerin olması dileğim.. Hanımefendi ne yapsada oğlunun vefasızlığı yuzunden öldü.. Mahpeyker Aşk sandığı hırsı yüzünden öldü.. Dilaşub guzelim sevdasından öldü.. Ali bey ise yaptıklarının azabından kahrından öldü.. İnsan ne icin yasar..ne olurda ölümü bekler.. beni burada hüzünlendiren dilaşub'tu ya sevdigi adamin kollarına gitmeyi bekliyordu. yada gidemeyeceksede bir an önce ölmeyi..sevdiği adam ise icindeki sevgisini aşkını eğlenerek kapatiyordu unutturuyordu bi sekilde kendine..keske unutturmasaydı...
Duygu ve Düşünce
İntibahNamık Kemal · The Kitap · 202249,3bin okunma

Tulay

, bir kitap okudu
Puan vermedi·136 syf.··
2024 4. kitabı
Namık Kemal
7.7/10 · 49,3bin okunma
Yere serilecek kilimi duvara asanda bendim...