Selma

Selma
@Ben_Selma
Galaksilerde olur aksilikler
Artık hayattan hiçbir şey beklemiyorum.
1000Kitap
Reklam
“Kötü bir insan olduğumu düşünüyorsunuz,biliyorum.Belki de haklısınız.Fakat yaşadıklarımı yaşasaydınız iyi bir insan olmak istemeyebilirdiniz.
Sayfa 70
''Anı yaşa,''diye mırıldandım sessizce.Yaşamayı ne zaman öğrenecektim ben?
Sayfa 498·Kitabı okuyor
''Ölmemden korkuyorsun ama yaşamayı beceremediğimi göremiyorsun.''
Sayfa 473·Kitabı okuyor