(Spoiler)İlk Stephen King okuyuşum. Belki geç kaldım belki de tam zamanıydı okumanın. Bir anda karakterin yanında, peşinden koşarken, ona dur yapma derken buluyorsunuz kendinizi. Yeni bir eve yerleşen bir ailenin hüzünle biten hikayesi anlatılıyor. Baba karakterinin evlerinin arkasındaki hayvan mezarlığının ötesindeki ormana girmesiyle başlayan felaketleri konu alıyor. Louis oraya gitmeseydi gene aynı şeyler olur muydu? Kitabın sonuna vardığınızda kafanızda kalan soru işaretlerini çözmüş oluyorsunuz.