Tolkien dan ilk kitabımdı ve ben aşırı sevdim. Başlarda Tolkien dan bir kitap okumaya korkuyordum ama bir kitapsever,zellikle de fantastik sever olarak fantastiğin kurucusundan bir kitap okumamak ayıp olur diye düşündüm ve bu kitapla başladım iyi ki başlamışım.
Sırada yüzüzklerin efendisi serisi var. Onu da okumak için can atıyorum. Keşke bu kitabı pdf olarak değilde elimde tutabilerek okusaydım. Kitaplığımda olmasını çok isterdim.
Yazım şekli, karakterler özellikle de bilbo çok tatlıydı bayıldım. Kitap ağır değildi bu arada çocuk kitabı olarak bile geçiyor.
KISACASI BAYILDIM GİDİN OKUYUN YOKSA BOZUŞURUZ.
Okuyacaklara şimdiden keyifli okumalar
HobbitJ. R. R. Tolkien · İthaki Yayınları · 201717,2bin okunma
Bazı hikâyeler tam tahmin ettiğin gibi ilerler. Bazılarıysa son sayfada tüm bildiklerini sorgulatır. 🤯
Ters köşeleri seviyorsan, seni sonuna kadar merakta bırakacak 3 kitap önerisini keşfetmeye hazır ol!