"En çok acı çekebilecek durumda
olanlar, incinmeye en çok müsait
olanlar: Aşklarını verip de geri
almayanlar, onlar da birbirlerinin
isimlerini söylerler. İnanç dolu bir kalbe sahip olanlar, hayat verenler...
Kötü zamanlardan dert yanıyorlar ama kötü zamanların ne zaman başladığını bilmiyorlar, işlerin kötüleştiğini söylüyorlar ama iyileştirmeye çalışmıyorlar.
Geçmişi inkâr etmek, geleceği inkar etmektir. İnsan kendi alın yazısını kendi yazamaz.Ya kabul eder ya inkar eder. Eğer üvez ağacının kökleri derinde
değilse, bașı göğe ermez.