"Çekip başka yerlere gitme isteği yükseliyor içimden,yüreğimi sıkıştıran bir istek bu; daha az uyunan ,çekişmelerin ,kavgaların daha az olduğu ,yerli yersiz şikâyetlerle Tanrısı rahatsız edilmeyen,insanların bu denli sert ,acımasız değer yargılarıyla kalplerinin bu denli sık kırılmadığı bir yerlere..."
Demek ki, insanlar benden inanmak kabiliyetini almışlar... Ama şimdi inanıyorum... Sen beni inandırdın... Seni seviyorum... Deli gibi değil, gayet aklı başında olarak seviyorum...
"Bu dünyada sana kötülük yapmak isteyen insanlar çıkacak karşına, ama unutma ki iyilik yapmak isteyenler de çıkacak. Kimi insanın yüreği karanlık, kimininki aydınlıktır. Geceyle gündüz gibi! Dünyanın kötülerle dolu olduğunu düşünüp küsme, herkesin iyi olduğunu düşünüp hayal kırıklığına uğrama! Kendini koru kızım, insanlara karşı kendini koru!"