Bêrçem

Bêrçem
@Bercemuls
Her şeyi bırakıp uzaklara gitme isteği büyüyordu içimde...
Sayfa 367
Reklam
'Oysaki türkü tadında yaşamak isterdim anne.' -Ahmet Kaya
Müzik
Neşeli bir şeyler çal hayat; ama ne olur benden değil...
Ne diyeyim diye düşünmek, neden söyledim diye pişmanlık duymaktan iyidir.
Sayfa 24
Gözlerin diyorum o kadar güzel ki bir şiirden alıntı gibi..
Şiir