📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Öncelikle neden bu kitabı bu kadar geç okuduğumu sorguluyorum.Cerrah şu ana kadar okuduğum en başarılı polisiye romanı oldu. Anlatımı kesinlikle okuduğum diğer kitaplara kıyasla daha detaylı ve özgündu.Klasik okuduğumuz polisiye romanlarına göre daha değişik ve ilgi çeken bir konusu vardı .Ve büyük ihtimalle beni bu kitaba bağlayan unsur kitabın konusu ve anlatımıydı.Kitapta ne yaşandıysa kendim okurken iliklerime kadar hissetim.Yani kitap beni kendine bağlayıp kendini inandırıcı kılabildi.Bundan sonraki kitap olan Çırağı çok merak ediyorum ve büyük bir ihtimalle yakın zamanda okurum.Bence okumayan kalmışsa koşup alsın ve hemen okusun.Kitabi gerçekten çok beğeneceğinizi düşünüyorum:)