2B1A

2B1A
@Berfin_1907
FENERBAHÇEM ❊ Beklentiler sadece üzer @Ber_fin1907 burda aktifim
Bizim bizden başka kimsemiz yok ki ...
“Yeterince kitabın var” diyenlere cevabımız hazır.
Bir kadının yüzüne bakıp sarhoş olacağımı hiç sanmazdım.
Konuşmak istersin konuşamazsın. bir şey istersin ama söyleyemezsin. yani kısacası hep bir şeyler içinde kalır ve her şey yarım kalır.
Bir gün hayata doyabileceğim hiç hayal etmemiştim.
Ben hastayım,çok hasta