Berfin

Berfin
@Berfin___
Kötülük ölmüyor. Asla ölmüyor. Sadece yeni bir yüze, yeni bir isme bürünüyor.
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Sıfatları kaldırırsan geriye gerçekler kalır.
İnsanların başına ne geldiğini asla bilemeyiz.
Bir insanı anlayabilmek için, o insanın baktığı açıdan bakmayı becerebilmelisin…
Okuma yetimi kaybetmekten korkuncaya dek okumayı asla sevmedim. Soluk alıp vermeyi sevmez ki insan.