' Keşke aşık olabilseydim ama tutkuyu yitirmiş, arzuyu unutmuş gibi hissediyorum. Kendime fazla dönüğüm. Kendi kişiliğim benim için bir yük haline geldi, kaçmak, uzaklara gitmek, unutmak istiyorum. '
Kızmanız gereken yerde kızmadığınızda, karşı taraf size kızmaya başlar.Birini terk etmek isteyip terk edemediğinizde karşı taraf sizi terk etmeye karar verir. Haklı olduğunuzu söyleyemediğinizde karşı taraf sizi suçlamaya başlar. Unutmayın vermeniz gereken tepkiyi vermediğinizde enerji karşı tarafa geçer.
- Morgan Freeman -