Beni ne güzel severdin sen. Saçlarımı, gözlerimi, avuç içlerimi öperdin... Senin yanında çok güvende ve mutlu hissediyordum kendimi. Elini tuttuğumda kendimi yenilmez hissederdim ama bu sana karşı savunmasız yaptı beni. İçimde bitmek bilmeyen bir şevkat besledim sana. Bu evi yıksan da, beni hiçe saysan da, kapıma geldiğinde yine seveceğim o saçlarını.
Ben sana hep yenik düşeceğim...🌔