Berfin

Berfin
@Berfinharmnc
Bazen seni odamın içinde görüyorum. Bana bakıyorsun, Gülümsüyorsun, Konuşuyorsun, Ama... sana sarılmaya kalktığımda, yok oluyorsun.
Reklam
' Desem ki vakitlerden bir nisan akşamıdır, Rüzgârların en ferahlatıcısı senden esiyor, Sende seyrediyorum denizlerin en mavisini. Ormanların en kuytusunu sende görmekteyim, Senden kopardım çiçeklerin en solmazını. Toprakların en bereketlisini sende sürdüm, Sende tattım yemişlerin cümlesini. Desem ki sen benim için, Hava kadar lâzım, Ekmek kadar mübarek, Su gibi aziz bir şeysin; Nimettensin, nimettensin. Desem ki... Inan bana sevgilim inan, Evimde şenliksin, bahçemde bahar; Ve soframda en eski şarap. Bırak ben söyliyeyim güzelliğini, Rüzgârlarla, nehirlerle, kuşlarla beraber. '
' Yollarımız bi kere karşılaştı. Fakat ona dair hiçbir şey bilmiyorum.. '
' Kitap okurum: içinde sen varsın, şarkı dinlerim: içinde sen. Oturdum ekmeğimi yerim: karşımda sen oturursun, çalışırım: karşımda sen. Sen ki, her yerde "hâzırı nâzır"ımsın, konuşamayız seninle, duyamayız sesini birbirimizin. '
' Kalbimin içerisinde sen varken her şeye katlanabilirim. '
Reklam