Beni beklemeyin, o bir hevesti;
Gelemem aynalar yolumu kesti.
Yoksa gerçeğin yoğun ışığıyla gözleri kısılan herkesin yaşadıkları tecrübeler benzer miydi? Aynaların, yok olan bir hevesin yoluna çıkması... Ve vicdanı gördüğüm tek yerin aynı olması.
Genelde iyi bir insan olmaya çalıştım bu genel çabaların bir sonuç vermediğinde, vermemekle kalmayıp benden çok götürdüğünde, kötü adam olmayı tercih ettim.
Seni seviyorum diye fısıldadı. Sevmek... Ne iğrenç bir kelime nokta ne kadar süslenmiş biri ölüm. Ölüm bu tür kelimelerle süslenip gelirdi her zaman. İşte bu duyduğum en büyük yalandı. İnsanoğlunun bir takım mitolojik tanrıların sırtına yüklediği en gereksiz ve en büyük yalan aynı zamanda bir aptalı farkına varmadan felç eden bir zehir.