İki çeşit içen vardır. Biri,benim gibi,kurtuluşu içkiden beklemenin utancıyla içer. Bir de şu çevrendekilere bak. Bunlar neden içiyorlar? Toplum içinde yaşamanın baskısını,yükünü hafifletmek için. Çekinmeden bağırmak,yüksek sesle gülmek için. Dışarda bağırmak, kahkaha atmak yasaktır. Sokakta hiç gülmemek için burda gülerler.
Sami son günlerde üzgün,dedi. Ablasına sinir buhranları geliyormuş.
-Evlensin,kurtulur.
-Üniversitede okuyor.
-İyi ya,bıraksın okumayı falan,evlensin. Kızlarda sinir buhranları başladı mı evlendirmeli. Evli kadında başlarsa boşandırmalı. Birebirdir.