Az önce X'te birisi şey sormuş;
''Hayatın anlamı senin için tek bir kelime olsa, o kelime ne olurdu?''
X’te bu tarz paylaşımlar çok fazla, genelde etkileşim için yazılan şeyler oluyor ama bu sefer buna gözüm takıldı. Bunu okuyunca gerçekten düşündüm, galiba bugüne kadar üzerine hiç bu kadar net odaklanmamıştım.
Benim için tek bir kelime değil, bir döngü galiba, döngüsellik ve belirsizlik
__Bir bakmışsın Yusuf kuyuda zordadır,
Bir bakmışsın Yusuf Mısır’a sultandır.__
En dip ile en zirve arasındaki mesafe aslında o kadar kısa ki..5 dk da değişir işler. Bu yüzden hayata çok büyük, ağır anlamlar yüklemek yerine, ben daha çok yaşadığım anın ruhunu seviyorum. Çünkü yarının ne getireceğini (kuyu mu, sultanlık mı) bilemiyorsan, yapabileceğin en anlamlı şey şu anın iyisine de kötüsüne de sarılmaktır.