Berra Bayka

Berra Bayka
@Berra_Bayka
Hâlimi anlatacak sözler yazamam artık bu kavruk mektuba. Rüzgârdan yan yatmış otlar koydum, gerisini sen anla..
Az önce X'te birisi şey sormuş; ''Hayatın anlamı senin için tek bir kelime olsa, o kelime ne olurdu?'' X’te bu tarz paylaşımlar çok fazla, genelde etkileşim için yazılan şeyler oluyor ama bu sefer buna gözüm takıldı. Bunu okuyunca gerçekten düşündüm, galiba bugüne kadar üzerine hiç bu kadar net odaklanmamıştım. Benim için tek bir kelime değil, bir döngü galiba, döngüsellik ve belirsizlik __Bir bakmışsın Yusuf kuyuda zordadır, Bir bakmışsın Yusuf Mısır’a sultandır.__ En dip ile en zirve arasındaki mesafe aslında o kadar kısa ki..5 dk da değişir işler. Bu yüzden hayata çok büyük, ağır anlamlar yüklemek yerine, ben daha çok yaşadığım anın ruhunu seviyorum. Çünkü yarının ne getireceğini (kuyu mu, sultanlık mı) bilemiyorsan, yapabileceğin en anlamlı şey şu anın iyisine de kötüsüne de sarılmaktır.
İnsan ve Hayat
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
halksız şehirler değil kris, şehirsiz halklar çok halklar, çok şehirsizler, çok moral bozucu son günlerde çok kelimesini çok kullanıyorum her yıl yeni modelleri çıkıyor melankolinin içimden bir ses gelmiyor, hayır bazen geliyor içimden bir ses, sesin dışarıdan geldiğini söylüyor -Melankoli Osman Konuk
“Kişinin huzursuzluğu, mutsuzluğu, gerginliği, sıkıntısı, depresyonu onu uyandırmaya çalışan önemli dostlarıdır.” Carl Gustav Jung
Eksik, fazladan çok yer kaplar.
İnsan ve Hayat
Kalabalık öyle bir korunak ki gizlenmek için duvarlar gerekmiyor. Şükrü Erbaş