“Eğer Tanrı’yı biliyorsanız niye onları anlatmıyorsunuz?” diye sordu Vahşi.
“Tanrı hakkındaki kitapları niye vermiyorsunuz insanlara?”
“ Onlara Othello’yu neden vermiyorsak, bunları da aynı nedenle vermiyoruz: eskilerde ondan; yüzlerce yıl öncesini Tanrı’sını anlatıyorlar. Şimdinin Tanrı’sını değil.”

“ Ama Tanrı değişmez ki.”
“İnsanlar değişir ama.”
Tek başına iken Tanrı’ya inanmak doğaldır yalnız başına, gecenin bir yarısında, ölümü düşünerek…
Fakat şimdilerde insanlar hiç yalnız kalmıyorlar insanların yalnızlıktan nefret etmelerini sağlıyoruz ve yaşamlarını hiç yalnız kalmayacak şekilde düzenliyoruz.