Bilmediğim neler varmış dedirtti bana gerçekten iyi ki okudum dedim. İnsana başka pencereden bakmayı öğreten nefis bir eser. Ertelemeyin muhakkak öğrenecek bir şeyler bulacaksınız her bölümünde
Beni gerçekten çok etkiledi. Yazarı çok sevdiğim gibi bu eseri ertelediğim için kendime kızdım. Gerçekten tavsiye ederim çok kolay okunabilir eser ama mektup bittiğinde sizi gerçekten sarsacaktır
Gayet güzel bir kitap tavsiye ederim merakla okudum (galiba anneyim diye de olabilir biraz duygusallığımı köpürttü) Yazarın dili çok sade ve akıcı. Puan kırdığım tek nokta bazı ayrıntılar çok fazlaydı