"Oğlum,dedi Peri,böyle konuşanların sonu ya hapishane olmuştur,ya hastane.İnsan,varsıl da olsa,yoksul da olsa,birşeyler yapmak,çalışmak zorundadır bu dünyada.Kendini tembelliğe bırakanların sonu hep kötü olmuştur.Tembellik çok kötü bir hastalıktır;hemen,daha çocukken iyileştirmek gerekir bu hastalığı;büyüdükten sonra iyileşmez artık yoksa...
Sayfa 107 - İş bankası kültür yayınları·Kitabı okudu