İdil kılıç

İdil kılıç
@Berrybooks
"Oğlum,dedi Peri,böyle konuşanların sonu ya hapishane olmuştur,ya hastane.İnsan,varsıl da olsa,yoksul da olsa,birşeyler yapmak,çalışmak zorundadır bu dünyada.Kendini tembelliğe bırakanların sonu hep kötü olmuştur.Tembellik çok kötü bir hastalıktır;hemen,daha çocukken iyileştirmek gerekir bu hastalığı;büyüdükten sonra iyileşmez artık yoksa...
Sayfa 107 - İş bankası kültür yayınları·Kitabı okudu
Tatil planı hazırsa sıra okuma listenizde!
Bu yaz yanınızdan ayırmak istemeyeceğiniz kitapları sizin için bir araya getirdik. 💬 Siz olsanız bu listeden hangisiyle başlardınız?
"Herkes sahip olamadığı şeylerin peşindeydi ama hiçbir zaman,kim olursak olalım,bir her şeyimiz olamıyordu"
Sayfa 264 - Ephesus·Kitabı okudu
"Biz renk avcısıyız.Hala bu kelimeyi tercih ederim,dedi.Ve tatlım,benim renklerinden biri de keder.
Sayfa 262 - Genç timaş·Kitabı okudu