Mustafa aldırmaz

Mustafa aldırmaz
@Bersiy
"Hiç şiir okumamış kadar kötüsünüz. 🩺
anestezist
istanbul
17 okur puanı
Şubat 2020 tarihinde katıldı
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Ne acı bi neslin geleceğini yok etmek...
İnsan geçmişin yok olması karşısıda kolay avunur; asıl kaldırılamayan, geleceğin yok olmasıdır.
Sayfa 62
İnsan olmak !
İnsan olmayı başarabilmek için doğduğunu anlamadıysan, hangi dine inandığının hiçbir anlamı yok.
Sayfa 67
Edebiyat
vardık ama yok...
Dün güzel bir kadın gördüm, Uçurumun kenarında... Mendili düşürdü, Kalktım, verecek oldum ! Öldüğümü unutmuşum... (Mustafa)
Şiir