📚🔔 Tatil zili çaldı!
Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞
Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
Sıradan onurlu bir adamın haksızlığa uğradığı için ne kadar ileriye gidebileceğini anlatıyor. Genel olarak ben çok beğendim. Olaylar biraz daha uzun uzun anlatılabilir ve bölümlere ayırılabilirdi. Bölüm bölüm olmadığı için nedense ilk defa bu kitapta zorlandım. İyi okumalar.
Vlad Tepeş bu kitap sayesinde vampir olduğu iddia edilmeye başlanmış. Kitabı okudum çok beğendim ancak biraz alışılmışın dışında günlük tarzında her karakterin gözünden okuduğumuz için alışması zor gelebilir ama alışmaya başladıktan sonra su gibi akıp gidiyor sayfalar. Şiddetle tavsiye edebilirim. Tek sevmediğim nokta sonu oldu ama o kadar da olur diye düşünüyorum.