Düşündüren bir kitap aslında.
Kendini kitap karakterlerinin yerine koyduğunda acaba dedirten.. Ben karakterin yerinde olsam yapabilir miydim? Boşverir miydim gelişine yoksa hayatta kalabilir miydim en yakın arkadaşım ve aşkım için? Sahiden savaşır mıydım yalnızlıkla? Bilemiyorum diye çok düşündüm okurken. Özellikle de böyle bir durumda olsam neler olurdu, kim yanımda olur diye düşünüp hayatımda ki insanların varlıklarını bana kanıtlayan bir kitap. Önyargılı yaklaştım fakat hayatımın ortasından bir değişiklik yapmadı desem yalan olur kitap için. Bence okunmalı, derinden ve içten..