Büyük bir hevesle aldığım büyük bir hayal kırıklığıyla okumayı bıraktığım bir kitaptır. Mektupların geri dönüşlerinin olmaması sanki kendi kendine konuşuyor havası yaratmaktan öteye gidemedi gözümde. Şimdi başucu kitabım olarak, ara ara okuduğum güzel duygularından faydalandığım, gülümseten bir anı gibi kaldı. :)