Hayat bazen acı verirken biz onu hissetmeyiz çünkü ya dalgınızdır, ya da yorgun. İnsanlar da acı verir ama onlarınki fark etmeme sebebimiz dalgınlığımız ya da yorgunluğumuz değildir. Ya o insanın hayatında büyük bir yeri vardır ve bu yüzden bunu yapması senin için sorun değildir. Ya da o insan o kadar çok acı vermiştir ki artık uğraşmak istemiyorsundur. Eğer biri elinden tutarsa kalkacağını eminsidir ama elinden tutacak kimse olmadığı için yerinden kalkamayacağını düşünürsün, ama hayat fırtınanın geçmesini beklemek değil yağmurda nasıl dans edeceğini öğrenmektir umarım anlamışsındır. Bu hayatta umursadığım tke kişi kendin olunca hayatın nasıl akıp geçtiğini anlıyorsun. Kendini sev, sevildiğin insanların yanında ol, sen kimsenin edeceğini veya erdirecek biri değilsin, sen çok değerlisin. Işığını söndürmeye çalışanlara karşı durma çünkü herkes bunu yalamaya çalışacak sen kendine yetersin git ve parla bebeğim🫂🎀✨️