Betül

Betül
@Betty_Bet
“Yargı”konusundaki reflekslerinizi gözden geçirin.Önemli ya da önemsiz konu yoktur. Hangi alanda olursa olsun ne kadar yargılı olup olmadığınızı anlamak yolunda kendinize emek verin.Bunun adı sevgi öğrenmektir işte.
İnsan ve Duygular
Her çiçeğin bir mevsimi, her kitabın bir zamanı vardır. Haziranın tadını yeni hikâyelerle çıkarın.
Kaybetme korkusu, birini çok sevmekten değil, kendini hiç sevmemektendir.
Hayat ve İnsan
“Yararsız üzüntüye kendimizi kaptırmakta anlam yok.”
Edebiyat
“Onarılabileceği halde onarılmamış kırgınlıklar, giderilmemiş eksiklikler...”
Edebiyat