Kitabı okumaya başladığımda 15-18 yaş aralığında grup olarak takılan gençlerin, çevrelerindeki insanlara bu kadar zorba olmaları, yaptıkları çok sinirimi bozmuştu. Bu konu üzerine yapılan ıslah tedavisi mantıklı geldi. Hatta günümüzde de varolan zorbaların böyle bir tedaviyle düzelecekleri garantisi olsa yapılmasına olumlu bakacağım bir tedavi olurdu. Genel olarak fena değildi.