Biraz daha felsefeye, tefekküre meyliniz varsa felsefe okuyun. Sanatla, tasavvufla meşgul olun. Kendinize boş zaman ayırın, hemen cep telefonuna gark olmayın. Mâlayaninin egemenliği, telefonla konuşmanın yüzde sekseni boş konuşma. yüzyüze gelince derinlemesine yapacağınız bir konuşmaya giriş olacak nitelikte bile değil.