Fulya

Fulya
@BeyazGuvercin
Her şey anını bekler.'

Fulya

, bir kitap okudu
Puan vermedi·232 syf.·
2025 50. kitabı
Dino Buzzati
8.2/10 · 19,9bin okunma
📚🔔 Tatil zili çaldı! Bir yıl boyunca verilen emeklerin ardından şimdi dinlenme, keşfetme ve yeni maceralara atılma zamanı. 🌞 Bu yaz bol kahkahalı, bol anılı ve elbette bol kitaplı geçsin. Tüm öğrencilere keyifli tatiller diliyoruz! 💙📖
İnsanın, tek başına oldu­ğu ve hiç kimseyle konuşamadığı zaman bir şeye inanma­sı çok zordur. İşte tam da o dönemde, Drogo, insanların her zaman birbirlerinden uzakta olduklarını fark etti, birisi acı çektiğinde, acısı sadece kendisine ait oluyor, hiç kimse o acı­yı birazcık olsun dindiremiyordu; bir insan acı çektiğinde diğerlerinin, duydukları sevgi ne denli büyük olursa olsun, bu yüzden acı çekmediklerini ve yaşamdaki yalnızlığı işte bu durumun oluşturduğunu fark etti.
Neler olabilirdi diye düşünüp durmak, yarın güneşin doğuşunu görecek kadar hayatta kalmama yardımcı olmayacaktı.