Beynimin sınırlarını zorlayan olağanüstü bir kitaptı.Sindirerek okunması gerekiyor.Aksi takdirde kurgu kafanızda karışıyor.İkinci kitap ilk kitaptan daha zekice yazılmış.Telepatiyi okuyan herkesin mutlaka devam kitabı olan bu kitabı da okumasını tavsiye ederim.